"GU VA JAG ÄLSKAR SNÖ!!"

jaaaja jag vet att min önskelista är kass och ser ut att tillhöra någon 40+ sådär. men jag har faktiskt ingen lampa. och jag snubblar liksom när det är mörkt. jag behöver en jäkla lampa så goddamn låt mig önska mig en!!!
heh, nä så allvarligt var det inte.. men jag glömde faktiskt skriva upp en riktigt cool grej. en pyjamas. en riktigt ful-snygg, go jädra pyjamas. med typ.. helikoptrar eller kaniner på.

och låt mig bara säga att jag är totalt förälskad i just detta ögonblicket. snön faller så himla fint där ute, katten är sjukt gosig och sådär gulligt jobbig i knät, mina fina vänner lämnade kvar chips och choklad... ja. jag har kanske tre och ett halvt skriftligt arbete att göra på sisådär 3 veckor, och allt annat ni vet. men fan. kolla snön. ibland är livet fint.

plus att frida lämnade kvar en hel pepparkaksdeg (som hon köpte som fredagsmys då...) så nu blir det pepparkaks bak med lill-pluttan imorgon vill jag lova. åh. finns lite jul kvar i mig trots allt.

en liten puss i snön ni får
låt mig bara ställa mig på mina tår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0