twitch

hej hopp!
nedräkningen är fortfarande igång och idag är det 19 dagar kvar tills vi reser! så idag kom lönen. åkte med morsis in till allum och shoppade lite. bland annat resväskor! whooff tusen kronor fattigare bara sådär. tusen kronor mindre att ta med sig och köpa piña coladas för, buhuuhh :(( hehe, nä då. dom behövdes! våra är pinsamt utslitna efter vårat stressiga reseliv haha, om det var så väl.

wha. känner nästan för att börja packa. och jag vet att jag är jobbig ju, allt jag tänker på! men jag längtar enda ner i tårna ska ni veta. dom gatorna är som hemma för oss, och ska bli så skönt att få ligga och dreggla på en solstol vid havet.
såå. min alanya-budget ligger framför mig. nerkladdad bredvid min engelska-artikel. kanske borde tänka över mina prioriteringar lite..

och en grej! trodde jag skulle bli underkänd i matte b, men vad fick jag?? VG. störtstörtstört. tur skulle jag väl nog vilja kalla det också. men det ska man väl också få vara med om! peppad är jag i alla fall nu. kanske tillräckligt pepp för att ta mig i öronen och skriva klart engelskan.. kanske.
eller kanske lite simpsons först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0