run this town

alltså, huge news.. allting kommer gå bra.

idag är vi lediga! så sjukt bra timing så det är inte sant. strax ska jag ta mitt pick och pack och tralla ner för att köpa lite avslutningsgodispåsar till våra små gymnaster. efter avslutningen ska jag springa hem till lilla linnéa och passa henne. och ringa anna. måste prata med anna. allting kommer gå bra.

alla mina foton har kommit! dom är så sjukt fula och härliga att jag dör. var annorlunda att hålla alla minnen i handen sådär istället för att stirra på datorskärmen. höll på att pimp (pee in my pants HAHAHA) för att jag skrattade så mycket när jag kollade på alla bilder.

min mobil är fortfarande trasig, kan inte ta emot sms. eller jo, om jag vill starta om den every five second så går det ju. men annars får alla ringa! trevligt va :)) den är snart fixad hoppas jag.

nu är det cirkus en månad kvar till sommarlov och semester. dör lite på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0