GÖTEBORG I MITT <3333

vilken feeling. göteborg en härlig vårkväll.
efter att ha käkat chips sen klockan sju släpar julia ut mig vid elva för en spontan-tur och fika på stan. varför inte! kände mig som en riktig bonde när jag kom in på avenyn. varje vår förundras jag över hur underbart göteborg är. hur allting kan blomma upp som om vintern aldrig varit här. åh. åhåhåhå. liksom, kliver av vagnen och börjar promenaden uppåt, och vart man än kollar så ser man somriga klänningar, bara ben, snygga killar och neonskyltar med massor av dans under. innan regnet kom, utan att förstöra min kärlek till världen just nu, så var det så kvavt i luften att alla fulla brudar (och oh so cute kompiskompisar) och kullerstenen gav mig världens utomlandsvibbar. alanyakänsla.
vilken feeling. göteborg en härlig vårkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0