as many times as i blink, i'll think of you tonight

inget går som jag vill!!! teknisk väg alltså.. ingen idé ens att radda upp alla otursmoment som it-världen har bjudit på idag, och senaste veckan. (västtrafik inräknat där också) SKIT!!! men samtidigt... om man inte har sånna här dagar, så skulle man väl inte uppskatta de dagar som åtminstone mobilen fungerar. *possitiv***

men med något ont följer något gott! tåg var inställda och grejer så jag hann inte till dansen idag. men detta resulterar i att jag kan åka hem till natha och käka mat och hinna med välkomstdrinken! yeyaa. plus att jag faktiskt lyckades hitta en finfin present by myself till nathisen. eller ah, haha. en present! (eftersom att några *hhrrrrrmmm* tog min januari idé) frågan är hur jag ska slå in det... hm.

jaja. skiter sig kommer ännu en liten sak göra ikväll, men det är väl bara att bita ihop och hoppas på imorgon. upp med tuppen och jobba.

ha en fin kväll allesammans, puss och klem

och just det, så fin.
The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

- owl city då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0