hej och hål

rensat hela min garderob idag, och min bigass byrå... jag är väl egentligen inte klar, men det får räcka så länge. lite ont gör det ändå att slänga bort (läs: till välgörenhet etccccc) faktiskt. ändå lite minnen som följer med dom.
kan i alla fall inte riktigt förstå hur jag fick plats med allting innan när jag inte får det nu efteråt?

när jag ändå var på sånt hurtigt humör tänkte jag passa på att plugga, anledningen till att jag ställde in mina andra awesome planer, men det gick la sådär... självklart tappat bort det viktigaste jag behövde för att veta vad jag ens ska plugga på. men tur var väl det, för i stället fick jag hänga lite med nina, 2 hembakade muffins och ett extra hål i örat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0