betterbutterbitter

längesedan jag tittade in här nu. någon dag jag har tid ska jag kanske (understryk kanske in your minds) ta tag i den här jäkla bloggen. roligare att skriva när den är lite fin. men ack så dålig jag är på design och skit.. får nog be någon snäll liten syster om hjälp.

jag ser fram emot helgen! good news good news och good news. lite bad också, men dom lägger vi åt sidan så länge. imorgon skulle vi haft prov i rättskunskap (låt oss gissa att jag kanske varit på... 50% av dom lektionerna?) men fick reda på idag att vi får välja att göra det efter lovet! eeeeaaasy. missade ju ännu en lektion idag pga att jag var på alexandras skola och fick mitt hår slingat och klippt. det blev najs! efter att ha skrämt mig med en gul lugg så fixade hon det fint!
på fredag ska jag jobba hela dagen. långfredag = mucho dinero = glad tjej. efter jobbet blir det av direkt hem till fina majs som ska ha födelsedagsmiddag och partaj!! lördagen är jag tack gode ledig, lär behöva tid att återhämta mig. för på kvällen ska jag träffa min älskade elin, och jag tror det lutar åt brorsans röj på kvällen?

nu ska jag göra en snabbisplanering för mina småttingar, ska träna dom själv nu om en stund.

vi hörs! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0