true story

älskar att mamma sitter ute i soffan med mormor på besök på i ett par dagar, och försöker förklara att kylskåpet är kallare nu eftersom att termometern stod på 12 grader och inte 13 grader som förut.. "vänta nu! hur blir det.. så tretton är ju...... varmare än tolv?" ja vad ska man säga. lucky me som lyckades bli så klok som jag är.

älskar att mormor gastar borta i vardagsrummet helt random; "du skyddar dig när du är ute va, lisa?" "ehh jaa, mot regn eller vadå? jag snodde ett paraply från jobbet igår..?" "aah det är bra för p-pillrena skyddar inte som en kondom!" dääär trilla femöringen ner. skyddar mig. för det pratade vi om ju..
på tal om det. någon som har en karta cerazette liggandes någonstans? jag har liksom glömt ta ut nya.

älskar att morsis och mormor rensat ut min fancy walk in closet så att man faktiskt kan walka in. tack!!! och tack för att de knappt nämnt det gömda och bortglömda vinet och cidern och allt det där andra som man gömmer inne i en garderob.. och för att de städade hela mitt rum. och resten av lägenheten. och hade cola hemma.

nu ska jag och min älskling (läs katt) kolla på en romantisk komedi, nämligen VALENTINES DAAAYY, och busa lite. kom förbi mitt jobb imorgon och tjingsa kompisar, saknar er.

puss och pill




Kommentarer
Postat av: AmandisPandis AkA räddaren

JAG HAR MINI PILLS:D

2010-08-01 @ 22:54:08
URL: http://prinsessaneva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0