skulle döda för en glasflaska med iskall cola

.. gärna serverad på en solstol med parasoll på överkroppen och benen i solen, fötterna i sanden. yao.

ja majsi, jag stannade hemma. och ser ut som att jag får göra det ikväll igen.. buhuu. vill ärligt talat gråta. finaste veckan på hela sommaren typ, och vem är sjuk? gahh.. klart att det blivit värre idag också. och hela helgen och kommande vecka ska jag jobba. ser ljust ut!
ringde min fina moster i hopp om lite sällskap och tröst. det gav hon mig, tills hon var tvungen att ta hand om sin son. "vilken son?" sa jag.. haha. sen försvann hon med sina tre småttingar. men innan hon la på sa hon nåt klokt som jag inte har tänkt på; drick vatten. TADAAHH. kroppen är så koncentrerad på att hålla sig sval och kyla ner sig i denna värmen att den kanske inte kan ta hand om infektionen i kroppen. så ja, vatten. så enkelt är det säkert. varför har jag inte tänkt på det tidigare?

nu ska jag ringa mamma, och berätta om mina cravings för kall coca-cola.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0