paus och hemligheter

Det blev en liten mer eller mindre ofrivillig paus härifrån och lösenord och hemligheter där..
Skulle vara pretty omöjligt att få ner på ett par rader vad som händer och fötter just nu. så jag bara kör igång..

Sitter hemma just nu, med vad som känns som både öroninflammation och halsfluss och hela skiten (hanna lysell, i blame you!!!) och känner att det är liiiiiite sorgligt att sitta inne och se hur värmen bränner där ute. Ja, jag ser värmen... men jag kanske har mig själv att skylla lite också. efter artonårs dagen har jag hunnit med 5 utekvällar inom loppet av en vecka. men ey, man tycker ju att man borde vara ganska fit för fest och dans efter två veckor i alanya, men jag är freakin sluuuuut. men fuck it man fyller bara arton en gång. och jag har haft turen att ha firat det typ.. 3 eller 4 ggr. och fått grattis enda fram till igår av vakter och affärssnubbar.

anywaayy, fick finaste presenterna av min familj och mina vänner. bland annat hela körkortet. känns ganska underbart iom att jag har sparat pengar till just detta (ok, egentligen en sista minuten resa men lite körkortspengar också) som nästan tagit slut den här veckan pga.. eh, ja. fest.

bilder finns på fejjan men om så önskas, och för lite trevligare blogg-miljö, så kommer en liten (tinivini) bildbomb soon.

ciao!


Kommentarer
Postat av: maja

åååh lisa tänk om jag också har de har massfeber och ont i halsen:(har lock för öronen också...hur känns öroninflamation? buhuu inte bra å dricka ur samma glas;)

2010-07-13 @ 18:01:49
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0