mixad skit

jag har så himla mycket mixade känslor i kroppen. atm: glad. men om fem min så kommer jag förmodligen vara nere i golvet av depp. eller nåt..

for starters, så var dagen på jobbet hemsk. ingenting gick egentligen snett - lyckades lösa allt (bla jaga fram en chaufför eftersom att han som skulle kört var ute och gick med hunden hemma i lugn och ro, etcetc. intresseklubben antecknar jag vet jag vet..) men - telefonkö och samtal hela dagen gör en körd i huvudet alltså.
väl hemma stog middagen på bordet vilket kändes ganska awesome. och för en gång skull satt alla tre (jimmy, pappa och jag) och åt tillsammans så det var fint. vad som var ännu finare var att pappa nämnde en MYCKET ROLIG GREJ som jag bara verkligen inte vågar skriva ner. jinxa ni vet. men hoppas på att han tänker på det mer och bara kör på det!!!! ih.

men allting har påmint mig om bosnien idag. jag längtar ner och hem så sjukt mycket. kan låta knäppt och allt med tanke på att jag inte är uppvuxen där men kan tänka mig att det kanske är lite därför jag kan känna en sån enorm längtan att få vara där.
saknar min fina familj nere på balkan. hahah. hatar att säga balkan.. men that's what it is! saknar balkan här uppe i skandinavien.
pappa ska åka ner. med henne. tre freakin veckor. det är nog det som gör mig sur och bottennära ikväll egentligen. för att jag har varit  tvungen att umgås med henne hela dagen och sen få reda på att dom ska vara där nere tillsammans i tre hela veckor. fanskapsrumpa.

jaja, nu blire simpsons och cola.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0