ja det finns egentligen inte så mycket att säga

.. inte när man är sjuk. HATAR DET. jag svettas, jag fryser och sen svettas jag lite till. fräsch bryd. duschar iaf en gång varannan timma ska ni veta folks. dööööör.
jag vill vara ute och bada. springa runt och skutta i solen. inte vara för trött och hostig för att ens orka dra upp rullgardinen.
men nu har jag bestämt mig för att bli frisk. så inget mer ut och spring i onödan nu. nu ska jag ligga hemma och plågas och hoppas att det går lite snabbare och att jag blir lite friskare. whää..

idag var jag hos sjukgymnasten. gick upp 06.30, dog nästan. trodde jag skulle vara där klockan 8 men var visst en halvtimma tidig. smart tjej som inte skriver upp tider å sådär på sommarlovet men whatever jag kom iväg i alla fall yeyah. hon var snäll. hon gav mig övningar och funderingar. börjar tro att det här kommer bli mer terapi än sjukgymnastik. men yeahwell, min huvudvärk kommer säkerligen bli bättre i alla fall så jag bugar och bockar.

nu ska jag gå och sörja över att min planerade svenska sommar på västkusten med jordgubbar och bryggdans inte blev som jag tänkte. med ett glas cola och en lång kall dusch kanske... hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0