smiling but we're close to tears

imorgon är det jullov! känner mig så töntigt jäkla glad i det att jag nästan spricker. önskar bara att jag inte hade plockat ut halva mitt sparkonto till överlevnad och överdrivna julklappar, då skulle jag kunna åkt till stockholm, med min elin.

hur som helst så kom jag precis på att jag inte kommer att kunna gå all in (tills det att pengarna räcker dvs och blabla) på juldagen tillsammans med tjejerna för att fira malin. jag jobbar ju annandagen! klirr i kassan men ändå tråkigt att inte få dansa natten lång, malin till ära. men att jag ska jobba nyårsdagen - det tar ändå priset.

på tal om utgång då! i lördags så var alla (väldigt många i alla fall) sista års elever från lerum på parken för att fira att terminen är slut. måste säga att det var riktigt lyckat! hade en amaaaazing natt.. hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0