mellanmjölk och medelmåtta

utan någon chans att få mvg i svenska b, så har jag bestämt mig för att skita totalt i uppgifter som ska in. känns underbart. lite konstigt såklart, att få vg... särskilt när den sista uppgiften var till för de som vill komplettera och höja sina betyg. nåja! ett problem ur världen.

så här sitter jag. med ett religionsprov imorgon och hemsidan och anteckningarna mitt framför mig. men på något jäkla vänster lyckas jag att inte plugga i alla fall. det är ändå ganska skickligt, skulle jag säga.

två dagar i rad har jag bara känt mig så jävla.. ingenting. depp, tom, trött.. nåt i den stilen. men tror jag börjar känna lite fniss i magen. kanske är längtan till jullovet jag känner. eller studenten. ÅH va jag längtar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0