hela världen är vit

visst är det underbart ute? men förbannat jäkla kallt. åh, ett långt varmt bad nu...

gick hem tidigare från skolan idag, ville inte att mitt huvud skulle sprängas på någon annan.. heh. nej men, idag har varit en sån dag. kände att huvudvärken kom redan på andra lektionen men var inte smart nog att dra hem förrän vid klockan ett. väl hemma har jag legat och halvsovit till nu klockan fem.. kände att huvudvärken äntligen är lite lättare. ändå har jag inte kunnat sluta le på hela dagen. varit en sån fin dag på något konstigt sätt! trots allt plugg så börjar man ändå se slutet nu. längtar!!!

hur som helst.. än är det inte över och jag har fortfarande 4 arbeten att skriva klart, och 2 prov att plugga till. wish me luck!


hemma hos min lilla sis någon gång i våras tror jag.. passar alltid på att bada hemma hos henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0