feliz navidad, merry christmas, god jul och tjohej

Sitter tillsammans med mamma och småkollar lite på Bingolottos uppesittarkväll. Vem gör inte? Samtidigt försöker vi rädda julskinkan och komma på lite rim.. eller, rimmen är det väl mest jag som står för och skinkan får mamma ta hand om. Bäst så. Väldigt härligt har vi det i alla fall, jag i mina fina nya tofflor som jag fick av min fina bf. Som jag förövrigt saknar, trots att vi sågs senast klockan 11 imorse. Uh, jag har blivit så jag aldrig trodde jag skulle bli. Men än så länge känns det bara fint. Hur som helst så har jag lärt mig, efter mammas olycka i förrgår, att man ska berätta hur mycket man tycker om varandra, och ta vara på all tid man har. Fast det visste jag ju.. men fick en knuff där bak som påminde mig. Min fina mamma..

Nu tänkte jag bara säga GOD JUL och sådär till er mina underbara vänner. Vi pratas imorgon.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0