VAAAAAAALBORG

rubriken är lätt större än va kvällen blev. men efter ett tequilarace och vodkasvep (det var då inte jag!) och med mycket trevligt och annorlunda sällis så blev kvällen riktigt värd. hemma klockan ett som på den gamle goda tiden. men känns bra i fötterna. stog och tjöta med alanya-caroline osm höll mig sällskap på centralen en stund. spank you för det!!

imorgon är det första maj. typ min favvisdag ever. och den ska äntligen firas precis som den ska!! hem till farbror med släkt (och nobody else thank yiou very much!!) och kött. gott ska det bli. och på kvällen vankas fest hoppas jag, med vänner och ickesläkt.

nu ska jag och min hemmafrill tvätta bort mascaran och hoppa i säng med galna katten. hon och jag det.
tack för mig!



Kommentarer
Postat av: maja

lisi vad gjorde du sen? :) fick du legget? Pussss

2010-05-01 @ 10:18:57
URL: http://majathun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0