nervöst och galet

igår fyllde vår fina amanda engberg arton år, äntligen! så avis på dig är jag. nu är vi inte många småttingar kvar i klassen.

kvällen firades med godaste (och största!!) buffén hemma hos amanda herself. jeeez va gott det var. blev helt lycklig i hela kroppen när jag såg all mat. då vet man att life's gooood.. efter middag, lite champagneskålar och hej&hå sprang vi i våra höga klackar (utan att snubbla thank you very much) mot bussen och mot stan. jäääävlar va nervös jag var. knäna skakade like freakin hell och det var inte pga att jag är så ofit att jag orkade rushen dit. nej, det var för att sara som stog kanske 2 pers framför mig knappt kom in... blev först nekad men stog på sig! go girl! så när jag kom fram var jag helt övertygad om att han skulle tröttnat på småtjejer som oss och sparka ut mig ur kön alldeles själv. men fan, det gick bra! (tacktacktack snälla linnea andersson!)

vi dansade som riktiga bönder, tappade bort varandra och dansade lite till. värd kväll!
men jävlar va mina fötter värker idag alltså... såg ut som små hobbitfötter när jag tog av mig skorna igår, haha.

nu ska jag möta nina i stan i den härliga solen för lite glass. tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0