big mountain

hejhej i stugan!

snartsnartsnart stänger jag här på jobbet. har varnat min sidekick (heh) heidi om mina planerade nattbravader. att jag kommer trött till jobbet imorgon med andra ord. bara jag kommer i tid så hon slipper sitta själv, så får jag sova på jobbet om det är så, sa hon. thank you!

ja. tonight's the night. det är ikväll det händer. lite för stora och galna förväntningar i ord, men känslan i mig försöker hålla sig lugn i alla fall. men ska bli kul att träffa så många ikväll, och fira tre tuffa brudar på en gång!
igår hade sandra lite förkrök hemma för att sen gå ut första gången som artonåring. hoppas verkligen ni hade världens sjukaste kväll! på ett sånt där toppen sätt alltså.. jag hade trevligt den lilla stunden jag fick träffa alla i alla fall!
ikväll blir det minsann ingen lilla stund. ikväll kör vi på hela flaskan och hela natten.

nä nu ska taggas på enda sättet som går att tagga själv på ett biljettkontor med glasväggar.. energidricka ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0