bamboo?

tjäbba.
riktigt stolt över mig själv att jag för en gång skull sagt ifrån. och riktigt glad över att jag har personer som förstår mig.

har varit en vecka med mycket jobb och konstigt socialt liv. hahah, hela mitt liv är freakin weird. vad händer egentligen?? jag vet ärligt talat varken upp eller ner. haha, jaja. jag hamnar där jag hör hemma på nåt vis.

idag har varit en awesome dag eller? tänk vilken skillnad en liten gul sol och blå himmel kan göra. (heeeeeeeja sverige!! = gul och blå he he he) riktig pendlare har jag varit idag. riktig svensson. åkt bussar, tåg och spårvagnar fram och tillbaka hela dagen som en annan hemlös. nej usch va hemskt.. men var tack vare att jag helt enkelt behövde rymma. resten lämnar vi i mina fingertoppar.

kvällen i alla fall spenderades med brorsis och papi på bamboo restaurang. fett ovärt att betala så mycket pengar när man bara orkar lite noodles ändå typ. men fick solfjädrar och glass och vi hade så kul som bara vi kan ha. haha. ganska värt ändå kanske.

nä. jag kommer ingen vart. sorri för tråkig uppd. ska skärpa mig lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0