sjukt

Jag har aldrig varit så trött - i hela mitt liv.
Jag lovade mig själv, att nu när jag inte jobbat på så länge och jag har ett väldigt (väldigt!!!) stort muntligt geografiprov (med stort menar jag.. ehh 40 något sidor?) på måndag - ska jag ta det väldigt lugnt i helgen. Jobba på dagarna, plugga på lunchrasten och plugga på kvällarna. Med andra ord inte njuta ett piss av det fina vädret som hedrar oss i helgen.. well, så råkade det inte bli. Fredagen tog jag det visserligen lugnt, var hemma hos nina med alex och vi chilla och hade det bra! Somnade inte förrän 2-3 någon gång. Gick upp klockan halv åtta. Igår, blev det fyllebrännboll (njaaee mest nyktert låtsas dommarjobb skötte jag!) sedan vidare och.. mjah. Har sovit ungefär två timmar i natt. & nu - ska jag gå och jobba till klockan sex :D:D:D:D:D:D JAAAAA. tack gooode att jag hittade energidryck i kylskåpet.

men äsch, man lever bara en gång! möjligt att det blir kortare iom att jag är halvt medvetslös och har en tendens att nästan bli påkörd av bilar. och/eller så kommer geoprovsresultatet döda mig långsamt. TOPPEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0