när kommer du förstå?

När ska du förstå att sakerna du säger sårar mig?
När ska du inse att det är du! du, och inte jag som alltid förstör?
Jag vet mycket väl att jag inte är perfekt, och att jag inte räcker till men jag lovar dig att jag försöker i alla fall.
Jag kämpar! Någonting som du inte gjorde tillräckligt.
Jag gav dig ett val, tidigt. Sedan sa jag det igen. & igen.
Du valde fel! Du valde bort mig! Du valde bort mig & hela familjen för någonting som du behövde!
Du har valt att glömma våra minnen, strunta i nuet och valt bort vår framtid tillsammans.

Jag gav dig ett val, och du valde fel.
Gång på gång sårar du mig, mamma och jimmy.
Gång på gång får du mig att sakna dig, älska dig och hata dig.
Gång på gång får du oss att sakna dig, älska dig och hata dig.
Du valde fel, pappa.
När ska du förstå att du förstör mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0