en vän har gått förlorad

Jag ska skriva på som om jag gör det varje dag, bäst så.

I helgen var det efterlängtade Eurovision songcontest! Inte för att själva programmet är jätte omtyckt, men traditionen att träffas allihopa hemma hos bästismanda gör det bättre än självaste julafton. Jag tycker om er så mycket tjejerna!

Dagen efter, när vi faktiskt sovit mer än vanligt - Nämligen en sisådär... 4 timmar kanske? så var det ju morsdag. Jag måste erkänna att jag faktiskt inte köpte någonting till morsan. Kände mig ganska dum. Men å andra sidan gillar jag inte sådana dagar, och som ni vet gäller det även alla hjärtans dag till exempel. Det är bara dagar som man kommit på för att kunna sälja varor. Reklamskit. Detsamma har man gjort julen till.
Jag har bott hos min mamma, kramat henne, älskat henne. Det räcker.
Vi åkte i alla fall till min lilla mormor och hälsade på och fick fika. Det var väl som vanligt.
När vi sprang över till moster la jag mig på soffan och sov tre timmar. Sen sov jag lite till.

I morse gick jag upp i tid och var så duktig! Förutom den lilla detaljen att jag gick och la mig igen. Sen sov jag till tre med gott samvete. Är helt slut hela tiden, på ett riktigt gott sätt! Eftersom att jag hela tiden lyckas somna så himla mysigt. Hoppas på det i natt igen!

Förövrigt händer inte mycket. Eller jo, egentligen så gör det faktiskt det. Men det tar vi en annan dag!
Night folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0