9 maj

äntligen fredag.
Veckan har gått långsamt, trots att det varit en del skoj att göra. Men nu så, nu är helgen här! Så härligt är det när man bara har kunnat gå och lägga sig på (i mitt fall) taket och softa lite i solen efter skolan. Nu ska morgonen lätt börja där! mums.

Ikväll planerade jag först en hemmakväll. Men kom på att det fungerar inte. Inte när vädret är som det är. Såå, amanda ringde och berättade att det var korp-match kvart över sex! Najs, dit kunde vi dra. Men näe, det var tomt.
Så då föreslog jag att vi skulle dra in en sväng till alingsås och överraska min pojkvän i skateparken! :D det gjorde vi! och himlans vad förvånad han blev... haha


aja, jag känner att detta blir totalt misslyckat. nu är jag i alla fall hemma! mätt och nästan glad!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0