6 maj

Detta blir ett sådant där "idag har jag gjort" och "idag ska jag göra" inlägg.
Jag är ganska stolt över mig själv! Svenska uppgiften skulle för övriga klassen vara inne igår, men det var väl typ hälften som lämnade in. Jag själv och Nina fick typ, två extra dagar på oss. Man tror ju att jag åtminstone borde börjat med arbetet igår, eller förra veckan då. Men nä. I stället hände massa annan skit, som jag inte kommer att tala om för någon.Men jag gjorde det idag, och jag gjorde klart det! Weei.
Efter maten skulle jag ringa Jesper. Det tänkte jag också, för att jag saknar honom. Men mamma sitter i telefon med en familjerådgivare. Det handlar om mig. Mig och min pappa. Det är ganska sjukt att dom inte har tider förrän i höst. Det bevisar verkligen att alla har problem.
Men vadå, ska man ringa ett halvår innan man får problem då?
Nu ska jag försöka rycka telefonen ur handen på morsan, och sedan springa iväg till Jesper och faktiskt plugga lite till.

Hejs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0