4 maj

Alltså helt seriöst jag är världens sämsta bloggare!!
Berättade precis för Alissa, min kusin, att jag har så svårt att skriva blogg när jag vet att folk läser den. Kommer inte på något som är det minsta intressant att läsa om ("idag såg jag en med rutiga byxor, wooaah), eller skriva om för den delen.
Vem är intresserad av att läsa om vad man gjort en helg liksom? Om det inte hänt något förvånandsvärt intressant och spännande. Om alla fortsätter att skriva om sina intressen kommer det inte finnas någonting att prata om längre.

Så, antagligen kommer jag att fortsätta ha en negativ inställning till detta misslyckade försöket till blogg, och skriva i lite då och då i min äldsta, som jag åtminstone kan låtsas är hemlig.

Anyway.. kanske ska jag satsa på att bli as personlig istället? Haha, hade varit skoj. "Igår hade jag världens goaste sex!" Eller... "pappa har presenterat fittan för hela jävla släkten."
också ooootroligt intressant läsning. Nä. Bloggar gör mig illa

Kommentarer
Postat av: R

Blogga ska man bara göra om man känner att det ger någonting

2008-05-06 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0