1 maj

Näe, nu sitter jag här på jobbet och vi alla snackar bloggar! Jag kan ju inte låta bli att kika in och skriva något litet i mitt snygga lilla kryp in.
Jag har i princip inte skrivit sedan jag och Amanda skulle åka till Österrike. Finns ju inte en chans att jag skulle kunna berätta, ens det mesta, jag har gjort under denna tiden - eller vad som har hänt.
Well, jag kan ju berätta lite kort om veckan då - som har varit soft.

Okej, måndag: Hemma och rensade garderoben & storstädade rummet. Fick hundra spänn till skolan. Agendadag.
Tisdag: halvdag i skolan. Sedan tog klassen tåget in till bion. Vi hade det riktigt mys.
Onsdag: valborg. jobbajobbajobbaöver. sedan träffade jag älsklingen. somnade där och vaknade mitt i natten, då jag kom på att jag skulle jobba idag!
Torsdag då: jao.. har bara jobbat hela dagen.

That´s all! Hope to see you again! pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0