sweet things

Sista dagen på lovet är alltid deprimerande, men jag känner faktiskt att jag har lite mera krafter nu för att orka tre veckor i skolan. Sedan åker nämligen jag och Amanda!!
Helgen har varit riktigt fin. Allting ordnade sig bra mellan mig och älsklingen, så ingen behöver oroa sig eller så men tack ändå, eller nåt. <3
I alla fall, igår så planerades och handlades det hela förmiddagen. Jimmy blev iväg lurad och så bjöd vi hit alla vänner och familjer. & sååå SURPRICE/GRATTIS/ÖVERRASKNING!!!! Hahaha, han blev ju i alla fall riktigt glad och överraskad! Mysigt hade vi det!
Sedan körde pappa mig och Jesper till Mathias. Där var det... okej! Jag menar, jag saknade många, många folk! Men dom som jag tyckte om mycket var också där. Sedan blev det ännu trevligare när även Lisa kom! Åh, sötnosar är dom dära.
Nåja, Jesper och jag bestämde oss i alla fall för att inte dra vidare på efterfest utan vi gick hem till mig istället och hade det mysigt. Nu är det redan idag, och jag ska plugga. Blä.
Får i alla fall träffa älsklingen sen för att han har glömt massa saker hos mig! Jaaa :D:D thihihi.

Amanda min. Saknat dig nåt så grymt detta lovet alltså! Krya på dig <3

Hoppas alla har haft ett finfint lov. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0