streessss

Veckan är riktigt stressig, ändå utnyttjar jag inte min tid och jag slarvar och bli skaaabb. Aja...

Idag fick jag mig ett ryck och möblerade om mitt rum hos pappa! Konstigt nog kände jag att jag behövde en förändring, vilket är ganska knäppt. Jag är faktiskt nöjd, och lägger upp bilder någon dag!
Annars var det bara sånt där urtråkigt AEr-åds möte på skolan idag. Jag och Amanda gick dit för att få lite komp! Yeaah, värt det i alla fall, man fick ju godis!
Men så när jag kom hem blev det bara massa skriva, tog upp matteboken men började prata i telefon, käka ( uek ) och sen hem och göra klart rummet! Sedan kom Jesper en snabbis för att se hur det blev och pussa mig lite, det var snällt. <3

Nu ska jag räkna matte halva natten i min nybäddade sääng! Jag hittade nämligen en spindel i den igår, jävla katt, så jag fick bädda rent klockan elva på kvällen. hehee.. jag är rrrrrädd för spindlar alltså, i alla fall dom små.

Men jao, ses imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0