skooja bara

Okej, nje jag kunde inte gå och lägga mig!
Läste igenom lite bloggar och sådära och så kom jag till Amandas. Sötnosen, din blogg är min favorit.
Tänkte passa på att göra lite reklam för den!
(Min länkfunktion fungerar inte just nu, men ändå)

www.amandaalmius.blogg.se: man bara måste läsa. mandisen skriver härligt bra och det är kul att hänga med!
www.kissie.blogg.se: bloggen alla känner till, som man inte vet om man ska tycka är skitball eller skratta! Jag hejar nog faktiskt på det första! Okej, inte min stil. Men är det inte hur härligt som helst med en människa som vet hur hon är, och verkligen står för det? Jag säger bara; keep it up!
www.kenzaas.blogg.se: bloggen som jag började läsa ett tag men gav upp. Men så började Amanda prata om den och då var jag bara tvungen att kolla tillbaka. Nu kikar jag in varje dag, men är inte riktigt besatt av den precis.

Sen finns det många andra fina bloggar som jag läser, men det är ni nog mindre intresserade av!
NU ska jag i alla fall gå och räkna matte! Med andra ord sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0