LOV!!

Weeeeiii det är loov!
Det är till och med andra dagen på lovet! Yääy, jag är rätt dålig på att vara en aktiv bloggare, men har inte orkat för det har hänt rätt mycket liksom!

Kan börja med att berätta att det var inte min moppe, och att moppetjuvarna visst är smartare än mig och min pojkvän. Skit också, säger jag då. Nåja, jag vill hellre ha en cykel!
Annars har dagarna varit rätt basic med mycket pengaslöseri. I fredags dansade jag och amanda, inget slös där. Lördags shoppade vi! Inget slös där heller för allt jag köpte var ytterst nödvändigt! Typ. (En väska, skor, två par tröjor, mat) Söndags... just det! Kalas hos mormor typ. Inte skoj att vara på och inte skoj att läsa om. Igår- måndag, åkte jag in till allum med min älskade moster Anna för att kolla present till min snart artonåriga bror! Fast först fick jag vandra omkring där i nära en timma själv, och vänta på Anna.. och självklart måste jag hitta massa jag vill ha.... det där, var slöseri! (armband, två par örhängen, solglasögon, lotion mm.) + att jag hittade vrålsnygga jeans på Bikbok för bara 299:- som jag tänker köpa på lördag, och en finfin vit skjorta!
Men sedan i alla fall, köpte jag en liten present till brorsan, han får mer en annan gång. Efter det hängde jag med moster hem litegranna och hälsade på min älsklingskusinvitamin linnéa! ååh, finns ingen sötare. Så roligt när dom börjar lära sig massa fula ord! Det är ju det kusiner är till för ;)
På kvällen blev det lite tjejkväll! Mötte nina och alex och så köpte vi gott, sedan kom amanda hem till mig också. Ni är bäst tjejer!

Bilden är ett tag gammal ju, men det är min favoritbild!

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0