lördag like hell

tack gullungar för the comments. <3 ^^

Okej, lördag ännu en gång. Jag fick feber även denna eftermiddag! Egentligen känner jag mig inte sjuk längre, och det är ju bra. Inflamationen i axlarna gör inte så ont längre, halsen är bra och så och febern inte lika hög! Gooood.
Men orkade inte direkt göra någonting ikväll. Bestämde mig för en härlig hemmakväll istället. Blev ju sådär förstås, lite roligare ute. Just nu känns det som att alla är hemma hos Dogge, men det kanske inte riktigt är sant. Dom tyckte att jag kunde komma, och oooh jag ville åka in. Men ne, orkar inte med feber. Dessutom, feber + dricka - hur bra är det?

Har en känsla av att det är fredag, så kommer ju bli besviken när jag vaknar imorgon och det är söndag! Men det gör ingenting. Ska försöka övertala min moster att jag får komma hem till henne! Annars blir det mys med J ..  :)
Det blev det igår också. Han är bra på att ta hand om mig när jag är sjuk. Hehe...

Nu ska jag lägga mig i sängen, kanske sätta på en mysig film och dricka massa Ica´s Passionsfrukt! Mums! Senare ringer älsklingen när han är påväg hem också. perfect.

& mandan... förlåt mig. men ah.. you know, jag liksom älskar dig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0