jimmys dag & alla hjärtans dag

Igår blev världens bästa bror seriöst arton år! Helt sjukt är det, men sant! Dagen blev enkel, och firades med middagsmys och lagliga drinkar för brorsan.
Grattis på honom!

Idag är det alla hjärtans dag. Vilket jag ger blanka fan i eftersom att det är en dag som bara hittats på för att affärerna ska ha någonting att sälja fram till påsk - då alla hjärtan byts ut mot ägg.
Som pricken över i:t ska jag inte vara med min pojkvän idag eftersom att helt plötsligt blev allting konstigt igår, vilket resulterar i att jag fasen inte tänker ge mig - och jag tänker vara ensam.
Därför har jag kommit fram till att alla hjärtans dag, suger. Dagen hade inte varit alls lika jobbig om den bara hette torsdag.
Jag saknar honom redan ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0