"jätte fiffig rubrik"

Dååålig fantasi.
Okej, inte feberfri idag heller men har i alla fall inte haft feber nu på kvällen! Vilket jag ser som ett enormt framsteg! tackartackar. Även om jag inte mår bra imorgon känner jag mig tvingad att gå till skolan för fasen vilken busy vecka. Allting bara flyger omkring i huvudet, jag behöver en ordentlig planering!

Pappa kom precis hem i alla fall, har suttit och tatt ikapp lite med honom, så jag sover här inatt. (uppenbarligen eftersom att datorn är här.) Innan det har jag, mor min och Jimmy roat oss med massa sällskaps-spel. Hehee, jag äger. & lite innan det, kom Jesper och tog mig på en frisk promenad, och det var skönt med luft och lite pussar!
Men nu somnar jag snart över tangentbordet.

Ha en fin natt allesammans, hoppas vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0