ge mig sommar!

image27 image28
image29 image30

Seriöst, kolla in va fina! Alla kommer dom från nelly.se och kostar runt tusenlappen. Satan. Hoppas att jag kan hitta liknande på typ H&M sen när det är dags att leta! Åh, vad jag längtar till sommaren!

Men först, så vill jag ha vår! Jag glömmer ju aldrig förra våren när jag och mina tjejer sprang runt i klänning och ballerina skor, slog oss ner på en brygga och drack cider och åt kakor, och hur vi sen frös häckarna av oss. Det vill jag ha nu!
Men när jag kollar åt vänster så ser jag en förvånandsvärt grön gräsmatta, och lite längre upp mot skogen och på taken - snö. Lite tråkigt sådära, i alla fall när vädret fortfarande är sådära grått.
Men om inte många veckor åker jag och Amanda till Österrike och får känna på riktig snö! Weeeii! Och tänk sen när vi kommer hem, har det kanske hunnit bli lite vår?
JAG LÄNGTAR!



Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: vaa, det har du aldrig sagt :S

2008-02-11 @ 13:53:56
URL: http://amandaalmius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0