blää

Tjolahopp!
Dagen har varit rolig och slitsam för fötterna! Den började med lite matte i skolan, och det är så härligt när man faktiskt begriper sig på matte! Det får mig att tänka att teknikprogrammet kanske inte är så fel för mig i alla fall?
Men senare i alla fall, trallade I-laget ner till stationen och tog tåget till ishallen! Weeeii. Det är faktiskt alltid kul att åka skridskor med skolan! Mest för att man suger, och har så grymt skojigt med Julia när man sitter och fikar - men idag också för att vi spelade hockey! ;D Haha, okej. Kanske inte så mycket spelade hockey, men jag höll i en hockeyklubba och putte på en puck! Alltid en början.
Anledningen att jag ens försökte var ju självklart så att jag ska vara riktigt taggad när det är dags för Hockey DM! Kommer nog bli en rolig syn!

När jag äntligen kommit hem i alla fall, efter en som det kändes huuur lång promenad som helst, gick jag in på mitt rum och hittade en mysig liten spya i min säng. Åååååh jag blev rasande! Hade lust att sparka ut katten och lägga huvudet under en stor, fet manglare. Jag hatar spyor! Ueek. Nu fick även ni en trevlig liten upplevelse, varsågoda! Hihi. Blä.

Senare i alla fall, ska jag med älsklingen på teater! Det är hans syster som bjudit in mig till hennes uppvisning, och det ska bli riktigt roligt! Älskar teater. Ännu bättre blir det ju när även Frida ska dit! Puss!
Men nu måste jag verkligen ta och plugga lite in i det sista. Känner mig faktiskt hyffsat duktig i alla fall. Hoppade över stan igår, vilket jag verkligen inte ville för att jag vill ha så mycket och bara måste köpa present till min soon-to-be artonåriga bror! Men jag var verkligen tvungen att göra alla möjliga läxor. Kom på ännu en nu. Ja, ja det löser sig!
Ha en fin dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0